فیلم خوره

فیلم خوره

دیالوگ ، تریلر ، بیوگرافی و خلاصه همه چیز درباره سینما.
فیلم خوره

فیلم خوره

دیالوگ ، تریلر ، بیوگرافی و خلاصه همه چیز درباره سینما.

چالش تهوع مصنوعی با امیلی بلانت در برنامه استفن کولبرت

در برنامه صحبت محور Stephen Colbert قسمتی وجود دارد به نام چالش حالت تهوع. نحوه کار این گونه است که مجری و مهمان برنامه باید دیالوگ های یک فیلم مهم را اجرا کنند با این فرض که گوینده دیالوگ حالت تهوع دارد! اجرای این کار هم توانایی های بازیگری مهمان را به چالش می کشد هم خنده دار است. بلانت به استفن کولبرت می گوید که او و همسرش عاشق این قسمت برنامه اش هستند. کولبرت هم از خدا خواسته دیالوگ ها را آماده می کند تا با امیلی بلانت این چالش را اجرا کنند.

کولبرت می گوید : 

خب من دیالوگ های آخر فیلم بر باد رفته رو اینجا دارم. تو که یه بازیگر بزرگی و من هم خوندن و نوشتن بلدم پس بیا شروع کنیم! تو اسکارلت رو اجرا کن و من هم رت.

اسکارلت : اگر تو بری من باید کجا برم؟ باید چیکار کنم؟!

رت : صادقانه بهت بگم عزیزم ، اصلا برام اهمیتی نداره.




نظرات 1 + ارسال نظر
Vahid سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 00:01 http://yon.ir/2W3n

برای افزایش بازدید به سایت بالا یه سری بزنید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.