فیلم خوره

فیلم خوره

دیالوگ ، تریلر ، بیوگرافی و خلاصه همه چیز درباره سینما.
فیلم خوره

فیلم خوره

دیالوگ ، تریلر ، بیوگرافی و خلاصه همه چیز درباره سینما.

خلاصه نقدهای فیلم Split

فیلم "چند تکه" یا همان Split که قبلا در فیلمبازان به معرفی آن پرداخته بودیم با واکنش متفاوت منتقدان در سراسر جهان رو به رو شده است. البته اکثر نقدها مثبت است و امتیاز نهایی 62 از 100 نشان دهنده موفقیت فیلم است. در ادامه به بررسی نظرات مختلف منتقدان درباره فیلم جدید ام نایت شیامالان می پردازیم :


ریچارد روپر از شیکاگو سان تایمز نمره 88 از 100 داده و نوشته :

شیامالان 46 ساله با این فیلم ترسناک ، هیجان انگیز ، جسور و در بعضی موارد مضحک نشان می دهد که هنوز حقه های جذابی در آستینش دارد و قدرت کارگردانی استادانه اش را از دست نداده است.


جاستین چنگ از لس آنجلس تایمز نمره 80 از 100 داده و نوشته :

این فیلم نه تنها حرفه کارگردانی شیامالان را دوباره احیا کرد بلکه برند و سبک خاص فیلمسازی اش را نیز دوباره بر سر زبان ها انداخت.



کیم نیومن از امپایر نمره 80 از 100 داده و نوشته :

یک فیلم دلهره آور روانشناسانه که اجرای لایق جایزه و فوق العاده جیمز مک اوی را در خود می بیند. شیامالان با استفاده از شوخی های تلخ ، تعلیق های به موقع و صد البته یک غافلگیری انتهایی ، مشکلات و سوراخ های فیلمنامه را به خوبی پوشش داده است.


پیتر دی بروژ از ورایتی نمره 80 از 100 داده و نوشته :

هدف اصلی شیامالان این است که مخاطب را دائم در حال حدس زدن نگه دارد پس می توان گفت که او به موفقیت چشمگیری دست یافته است. 


مایک اسکات از نیواورلئان تایمز نمزه 60 از 100 داده و نوشته :

اگر این فیلم فقط یک چیز را بخواهد اثبات کند بی شک اتفاقی نبودن اثر قبلی شیامالان و روند رو به رشد اوست. و اگر چیز دیگری را بخواهد اثبات کند بی شک کنجکاوی و اشتیاق برای دیدن فیلم بعدی اوست.


جت کرنیون از ایندی وایر نمره 50 از 100 داده و نوشته :

این فیلم فقط به لطف اجرای فوق العاده جیمز مک اوی که هر کدام از شخصیت هایش را به زیبایی بازی می کند، از خسته کننده بودن دور می شود. 


جیمز براردینلی از ریل ویوز نمره 38 از 100 داده و نوشته :

فیلم های ترسناکی که هیچ گونه خلاقیتی در آن ها دیده نمی شود به کثرت یافت می شوند اما فیلم های ترسناک غیر خلاقانه که بیش از حد طولانی و خسته کننده باشند واقعا کمیاب هستند. کاری که شیامالان موفق به انجامش شده است!