فیلم خوره

فیلم خوره

دیالوگ ، تریلر ، بیوگرافی و خلاصه همه چیز درباره سینما.
فیلم خوره

فیلم خوره

دیالوگ ، تریلر ، بیوگرافی و خلاصه همه چیز درباره سینما.

مخوف با مضامین نژاد پرستی ؛ تریلر فیلم ترسناک و تحسین شده Get Out منتشر شد

"چون دعوت شده اید، دلیل نمی شود که به شما خوش بگذرد"


اتفاقاتی که در اسکار سال پیش درباره نامزد نشدن سیاه پوستان رخ داد و بحث های زیادی را در سراسر جهان ایجاد کرد باعث شد که سینماگران دوباره به موضوعات نژادپرستی برگردند و با ذوق و سلیقه خودشان در این باره فیلم بسازند. جوردن پیل (Jordan Peele) بازیگر سیاهپوستی که او را به خاطر بازی در سریال های کمدی می شناسیم برای اولین بار پشت دوربین رفته است تا فیلم ترسناک Get Out را کارگردانی کند. فیلم در جشنواره ساندنس اکران شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. البته تاکنون واکنش تماشاگران خیلی خوب نبوده و باید دید آیا این واکنش منفی در اکران عمومی هم ادامه خواهد داشت یا نه. 

کریس جوانی سیاهپوست با رُز که دختری سفید پوست است آشنا می شود و این دو عاشق هم می شوند. رابطه آنها تا جایی پیش می رود که رز تصمیم می گیرد تا کریس را با خانواده اش آشنا کند. پس آنها تصمیم می گیرند که یک هفته به منطقه زندگی پدر و مادر رز بروند. در آغاز همه چیز برای کریس عادی به نظر می رسد حتی اندک رفتارهای غیرمنطقی ساکنان خانه و آن منطقه نیز به نظر کریس فقط به خاطر عدم آشنایی است. اما رفته رفته همه چیز تغییر می کند. کریس می فهمد که تعداد زیادی از سیاهپوستان در این منطقه گم شده اند و هیچ خبری از آن ها نیست. در نهایت او واقعیت تلخی که در آنجا می گذرد را کشف می کند و در این حین یکی از سیاهپوستان منطقه به او هشدار می دهد که هر چه زودتر فرار کند.

دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) ، الیسون ویلیامز (Allison Williams) و کاترین کینر (Catherine Keener) از بازیگران اصلی فیلم هستند. 24 فوریه 2017 تاریخ اکران عمومی فیلم در آمریکا می باشد. تا به حال هشت منتقد سایت متاکریتیک نمره بسیار خوب 77 را به این فیلم داده اند اما باید منتظر ماند و دید بعد از اکران عمومی این امتیاز بیشتر خواهد شد یا کمتر. 

فیلمبازان شما را به مشاهده تریلر این فیلم دعوت می کند :