فیلم خوره

فیلم خوره

دیالوگ ، تریلر ، بیوگرافی و خلاصه همه چیز درباره سینما.
فیلم خوره

فیلم خوره

دیالوگ ، تریلر ، بیوگرافی و خلاصه همه چیز درباره سینما.

یک برداشت

سام مندز (مصاحبه کننده) : در طول فیلمبرداری یک فیلم ، چند بار فقط از یک برداشت استفاده می کنید؟


اسپیلبرگ : تقریبا می توانم به شما بگویم که به طور میانگین دوبار در طول فیلمبرداری یک فیلم این اتفاق می افتد.


فینچر : هرگز. در واقع هیچوقت. در این 35 سال که فیلمسازی می کنم یک بار هم اتفاق نیفتاده است!


جو رایت : به ندرت اتفاق می افتد.


سودربرگ : تا جایی که امکان داشته باشد سعی می کنم که همه صحنه ها را در یک بار برداشت انجام دهم. ولی بعضی ها روی این کار حساس هستند و احساس خوبی درباره فقط یک برداشت گرفتن ندارند.


جاس ودون : من دنبال صحنه خاصی هستم. اگر بتوانیم آن را در بار اول انجام دهیم وسواس به خرج نمی دهم و به همان یکی بسنده می کنم.


نولان : از وقتی که لابراتوار یکی از صحنه های فیلم "ممنتو"  که فقط یک برداشت از آن گرفته بودم را خراب کرد دیگر هیچ وقت چنین کاری نمی کنم.