فیلم خوره

فیلم خوره

دیالوگ ، تریلر ، بیوگرافی و خلاصه همه چیز درباره سینما.
فیلم خوره

فیلم خوره

دیالوگ ، تریلر ، بیوگرافی و خلاصه همه چیز درباره سینما.

معرفی و دانلود نرم افزار مجله فیلمبازان شماره 1

به نام خدا 
بعد از بالغ بر چهار سال فعالیت در شبکه های اجتماعی و استقبال همیشگی شما از فیلمبازان ، تصمیم گرفتیم تا نرم افزاری برای استفاده در گوشی و تبلت ها طراحی کنیم. نرم افزاری که خود ما از آن به عنوان مجله اینترنتی سینمایی یاد می کنیم. با این تفاوت که بر خلاف اکثر مجله های اینترنتی که صرفا از متن و عکس تشکیل شده اند ما تمام تلاش خودمان را انجام دادیم تا با ویدئوها و فایل های صوتی مختلف این مجله را برای شما جذاب تر کنیم. در اکثر قسمت هایی که برای شما تهیه شده کنار متن و عکس ها فایل ویدئویی یا صوتی قرار گرفته است. یا مثلا شما می توانید دیالوگ های محبوبتان را از زبان خود شخصیت بشنوید و حتی آن صحنه را مشاهده کنید. امیدوارم که مثل همیشه از ما حمایت و با نظرات خوب و سازنده به هر چه بهتر شدن مجله کمک کنید. از طریق ایمیل filmbazanir@gmail با ما در ارتباط باشید. 

معرفی قسمت های مختلف نرم افزار : 
جلد : مطالبی که اهمیت بیشتری دارند اکثرا روی جلد کار می شوند. با کلیک روی جلد می توانید صحبت های سردبیر را بخوانید. 
درباره ما : تمام دوستانی که ما را در تهیه این مجله یاری داده اند. 
در انتظار اکران : در بین فیلم هایی که در دو ماه آینده اکران جهانی خواهند شد چهار فیلم انتخاب می شود و توضیحاتی درباره آن ها داده می شود. اعم از خلاصه داستان ، پوستر ، کارگردان ، بازیگران ، نکات حاشیه ای ، عکس های منتشر شده ، تریلر فیلم و ...... (نظر خیلی از دوستانی که مجله را به صورت آزمایشی خواندند این بود که این قسمت جذاب ترین قسمت مجله است)


پروژه بعدی ستارگان : خیلی از فیلمبازان ، فیلم ها را به خاطر بازیگران و ستارگانش می بینند. در این قسمت شش بازیگر انتخاب شده و درباره فیلم های بعدیشان توضیحاتی داده می شود. همراه با عکس های منتشر شده و بیوگرافی بازیگر.


پرونده ویژه فیلم : در بین تولیدات هر سال ، یک فیلم پیدا می شود که از همه محبوب تر باشد. ما تلاش کرده ایم تا این فیلم ها را تشخیص داده و تمامی مطالب مربوط به تولید و اکران آن را برای شما تهیه کنیم. چیزی که این قسمت را جذاب تر می کند ویدئوها است. بعضی از مطالب را شاید قبلا خوانده باشید یا بدانید ولی شنیدن آن ها از زبان خود سارندگان فیلم هیجان انگیز تر است.


صدای کلمات : مونولوگ ها و دیالوگ ها همیشه جذاب بوده اند. سال ها آن ها را در مجلات کاغذی و صفحه های اجتماعی خوانده و نقل کرده ایم ولی همه قبول داریم که قسمت بزرگی از تاثیرگذاری این دیالوگ ها به ادای کلمات و لحن بازیگر و دکوپاژ و میزانسن کارگردان بستگی دارد. در این قسمت شما می توانید دیالوگ ها را به فارسی بخوانید ، سپس ویدئو آن را با زیرنویس انگلیسی ببینید ، آن را لایک کنید و در نهایت آن را دانلود کنید. وقتی شما گزینه دانلود را بزنید به صفحه ای منتقل می شوید که می توانید دیالوگ را به صورت متن در عکس دانلود کنید.


آنتاگونیست : قدرت یک قهرمان کاملا بستگی به ضد قهرمان دارد. هر چه آن ها باهوش تر باشند قهرمان ما هم مجبور می شود که خودش را به سطح آن ها برساند. بعضی از این ضد قهرمان ها دوست داشتنی هستند و بعضی نفرت انگیز. در این قسمت قرار است به چهل شخصیت منفی تاریخ سینما بپردازیم که در هر مجله پنج مورد آن ها مورد بررسی قرار می گیرد. در این قسمت هم می توانید ویدئویی با زیرنویس انگلیسی از هنرنمایی این شخصیت ها مشاهده کنید. (طبیعتا این قسمت اسپویلر است)


فیلم های کمتر دیده شده : معرفی فیلم هایی که کاملا ارزش دیده شدن دارند ولی به هر دلیلی این اتفاق برایشان نیفتاده است.


آقای منتقد : نقدهای جیمز براردینلی بر فیلم هایی که روی پرده هستند ، فیلم هایی که در سال 2015 اکران شده اند و فیلم های قدیمی تر.


پرونده ویژه بازیگر : پرداخت به قسمت های مختلف زندگی شخصی و کاری یکی از بازیگران محبوب حال حاضر سینمای جهان. با نظرات او درباره سینما و افراد مختلف آشنا می شویم. نقش های مهم او را بررسی می کنیم. نکات جالبی درباره زندگی او می گوییم. زندگی نامه او را مرور می کنیم و در آخر یک مصاحبه مفصل از او می خوانیم. و البته همه این ها با ویدئوهایی جالب و دیدنی همراه هستند.


جدول فروش : این دومین قسمت از مجله است که روزانه آپدیت می شود. در این قسمت دو جدول دیده می شوند. جدول بالایی فروش هفتگی را نشان می دهد و روزانه آپدیت می شود. جدول پایینی که ده فیلم پر فروش سال را نشان می دهد و با انتشار نسخه بعدی مجله آپدیت خواهد شد. 

چه جالب : همیشه در حین ساخت فیلم و یا اکرانش اتفاقات جالبی می افتد. نکاتی که دانستن آن ها بعضی مواقع باعث تعجب ما می شود و بعضی مواقع بعد از شنیدنشان می گوییم چه جالب! دوستانی که فیلمبازان را در صفحات اجتماعی دنبال می کنند این قسمت را با نام "آیا می دانستید" می شناسند.


ویدئوهای ویژه : روح سینما در این ویدئو ها جریان دارد. باید آن ها را مشاهده کنید تا بفهمید چرا ویژه هستند.


** ضمنا در بعضی از قسمت ها ، سمت راست و بالای صفحه دکمه i دیده می شود. اگر روی آن کلیک کنید توضیحات بیشتری را خواهید خواند.

 ویدئویی از تمام مواردی که معرفی کردیم را می توانید مشاهده کنید :


منابع : درصد زیادی از متن ها توسط دوستان گروه محتوایی نوشته شده است. بقیه موارد هم از سایت های آی ام دی بی ، متاکریتیک ، روتن تومیتوز ، امپایر ، توتال فیلم ، اینترتینمنت ویکلی ، هالیوود ریپورتر ، باکس آفیس موجو و .... ترجمه شده اند. 

توضیح کوتاه در مورد نصب نرم افزار : این نرم افزار در حال حاضر فقط مربوط به دستگاه های آندرویدی می باشد. اگر استقبال بالا باشد برای سیستم عامل های دیگر هم این مجله را توسعه خواهیم داد. 

برای خرید و دانلود نرم افزار روی لینک زیر کلیک نمایید :
بعد از این که خرید را انجام دهید به صفحه ای ارجاع داده می شوید که آنجا می توانید نرم افزار را دانلود کنید. دقت داشته باشید که اگر با گوشی یا تبلت بخواهید خرید را انجام دهید قبل از ورود به درگاه پرداخت اینترنتی اکثرا مرورگر به شما هشدار می دهد. اگر چنین اتفاقی افتاد یا دکمه proceed anyway را کلیک کنید یا این که فرآیند خرید را با لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی انجام دهید.

در صورت بروز هر گونه مشکل ، با ما از طریق ایمیل filmbazanir@gmail در تماس باشید.