فیلم خوره

فیلم خوره

دیالوگ ، تریلر ، بیوگرافی و خلاصه همه چیز درباره سینما.
فیلم خوره

فیلم خوره

دیالوگ ، تریلر ، بیوگرافی و خلاصه همه چیز درباره سینما.

ماریون کوتیار در لباهنگ فوق العاده است (ویدئو)

ماریون کوتیار و مایکل فاسبندر دو ستاره فیلم "اساسینز کرید" که چند هفته قبل به صورت عمومی اکران شد به برنامه گراهام نورتون دعوت شدند تا درباره مسائل مختلف با هم صحبت کنند. 

گراهام : ماریون تو برای بازی در نقش ادیت پیاف خواننده معروف برنده جایزه اسکار شدی. به نظر می رسه یکی از اون نقش هاییه که به سختی میتونی رهاش کنی.

ماریون : آره واقعا همینطور بود. خیلی طول کشید تا بتونم فراموشش کنم. البته به نظرم این موضوع جای شرمندگی داره چون من بازیگر هستم و باید بتونم به راحتی از نقشم بیرون بیام. من بیش از 6 ماه با این کاراکتر زندگی کردم و واقعا وارد یک بُعد دیگه شده بودم! نه دوستام رو می دیدم نه خانواده ام رو. چون اگه پیششون می رفتم اونا فکر می کردن عجیب و غریب شدم و من این احساس رو دوس نداشتم. یکی از دلایلی که اینجوری به نظر می رسیدم این بود که موها و ابروهام رو کاملا تراشیده بودم. آره واقعا برام سخت بود دل کندن از این شخصیت. یه جورایی شما وقتی فیلمی رو بازی می کنید عاشق شخصیتتون میشید و وقتی آخرین کات رو میدن می فهمید که همه چی تموم شده و دیگه نمی تونید اون شخصیت رو ببینید. یه جورایی بی رحمانه است. 

گراهام : وقتی فیلم رو می بینی باورت نمیشه که تو هیچکدوم از ترانه ها رو نخوندی بلکه فقط لب می زدی!

ماریون : در واقع این سخت ترین قسمت کار من بود چون خیلی تکنیکی و حوصله سر بر  بود. البته اون قسمت هایی که باید یه چیزایی از موسیقی رو یاد می گرفتم برام جذاب بود. به من یاد می دادند که موقع خوندن چطوری باید حرکت کنم یا این که زبونم چطور باید تغییر مکان بده یا نوع نفس کشیدن و ..... همه این ها برای این بود که فیلم باید واقعی از کار در می اومد. اگر شما باور نمی کردید که من دارم آواز می خونم، فیلم به درد سطل آشغال می خورد. 

گراهام : هنوز میتونی اون آهنگ رو لب بزنی؟!

ماریون : نمی دونم.

گراهام : ما یه تیکه از اون رو پحش می کنیم و تو سعی کن لب بزنی.

ماریون : لعنت!

 گراهام : همونطور که میدونی آهنگ فرانسویه. پس مشکلت چیه؟

ماریون : آخه من تو اون فیلم از دندون مصنوعی استفاده می کردم. (در این قسمت ماریون کلمه انگلیسی دندان مصنوعی رو یادش میره و گراهام او رو راهنمایی می کنه)

سپس ماریون شروع به لب زدن می کنه.

شما رو به تماشای این ویدئو دعوت می کنیم :


ویدئوی با زیرنویس فارسی :



ویدئوی زبان اصلی :



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.